Friday, May 4, 2007

probleme cu bautura

dupa ce am cautat timp de trei saptamani un loc in care sa se auda muzica indie, am descoperit "club rascal", care nu este un club, ci un dj. de fapt, un dj si prietenii lui care pun muzica in fiecare a treia sambata a lunii in club 8. asta se intampla in urma cu doua saptamani.
intre timp am continuat sa cautam un loc de stat la o bere, asa... gen fly, green, somethin' smooth, something chill, ceva normal.
olandezii ies in baruri si cafenele. sunt sute de localuri in tot orasul. vinera si sambata sunt full. cea mai mare distractie aici (ca tip) este sa iti iei o camasa alba, sa iti aranjez parul lasat un pic lung cu carare pe mijloc si sa te asezi la o masa unde sa mananci si sa vorbesti cat poti de tare cu prietenii tai la fel de distractivi.
pana acum stat in cateva baruri/cafenele, si din cel putin 10 am fost gone in 60 seconds. singurele locuri mai ok sunt de balie (locul unde a avut loc camera obscura) unde e un bar chic, cu oameni mai ok. nici nu va imaginati ce bucurie e sa asculti "dirty harry" sau "hey ya", avand in vedere ca oamenii de aici asculta inca muzica proasta a anilor 80, 90 si de astazi. cred ca ar fi mult mai ok sa iti iei o cutie de bere si sa te inchizi intr-o cabina de proba din h&m decat sa cauti muzica prin baruri.
am "gasit" si un al doilea loc - the pint, undeva in cartierul rosu. prima oara cand am intrat barmanul bagase muzica (si clipurile... stiti voi, sistemul ala de bar cu tv si un program special bla bla) de la u2 urmat de america by razorlight. a doua oara, cand am baut o halba de bere strong cu 5 euro, am ascultat muzica anilor 80 si de astazi, impreuna cu barmanul care ii dadea capace unei negrese (da, arata bine daca e curios colegu' de serviciu) care era fumata si se sprijinea de un fel de punker aflat la a doua tinerete, in do-uaaa miiiiiiii (sapte).
berea se cam vinde aici la pahat de 250 ml, iar pretul e intre 2 si 3 euro (cel mai des 2,20). se bea brand, amstel, heineken, jupiler si alte marci mai obscure.
de saptamana viitoare incepem un check in prin cluburile melkweg si (poate) paradiso (sounds like a gay bar, but it isn't). daca va intrebati, cum faci sa nu intri din greseala intr-un bar gay? intotdeauna, check the flag: daca nu are un curcubeu deasupra localului, atunci your ass is safe.

No comments: