Sunday, April 8, 2007

Easter in Amsterdam

e dimineata... ma trezesc si ma gandesc: cum infloresc copacii, de ce e cerul albastru, de cine mi-e mie dor, mie dooor, mie dooor...

in noaptea de Pasti ne-am chinuit sa gasim o biserica unde sa se tina slujba in limba engleza. nu am reusit sa ajungem decat la biserica St. Nicholas unde slujba se terminase si am fost primiti cu bauturi calde si cozonac. Intre timp, un batran stingea lumanarile inalte de pe pereti cu un bat in varful caruia se afla un con special pentru lumanari. am mai asteptam doua minute sa vedem daca apare si harry potter in toata atmosfera asta, iar apoi am plecat spre casa.
nu am vazut niciun om care sa duca lumina spre casa. in schimb in Red Light District, aflat in drumul nostru spre orice biserica, lumea se calca in picioare sau... restul nu am mai putut vedea pentru ca se trageau perdelele (mai multe despre this district, cu alta ocazie...)
peste tot e plin de turisti, iar primavara aici e splendida...

ce ne enerveaza: oamenii care la 10 grade stau la terase si beau bere rece, incaltati cu sandale; faptul ca acum poate sa fie cald si frumos si in jumatate de ora sa iti inghete urechile.

No comments: