Monday, June 11, 2007

am primit pachet...

...din america, de la laura. ea e acum pe undeva prin nordul europei, dar a trimis pachetul cand se afla la training in miami printr-un elvetian care ajungea in olanda si care a crezut ca va sta in amsterdam, dar pana la urma a ajuns in rotterdam, de unde l-am luat. pe pachet.
nu am mai primit pachet din copilarie si e unul din cele mai dragute lucruri pe care le-a facut cineva pentru noi. dupa ce am ridicat pachetul de la firma de croaziere din rotterdam, ne-am oprit pe o straduta pustie intr-o sambata dupa-amiaza, foarte calduroasa. in timp ce desfaceam curiosi punga pe care scria wal-mart, auzeam dintr-un apartament un barbat care tinea o predica in engleza si alte voci care, probabil, il aprobau.







dvd-uri cu desene animate, stickere, guma, chestii care nu stiu ce sunt si m&m's "ogre-sized"

No comments: